untuk awak :') ♥



Hey guys.So yeah, hello again and again and againnn.
Actually post untuk kali ini,aku sendiri tak tahu apa yang menggerakkan hati ini untuk menulis sesuatu.
Hati ini sakit, patah seribu.Yeah...memang patah beribu-beribu dah.
Aku rindu dia,aku sayang dia.Siapa? Aku pun tak tahu.Milik siapakah hati aku ini sekarang? Mengapa harus hidup aku kucar-kacir macam ni? I mean,dengan masalah keluarga lagi,masalah di sekolah lagi and yang penting masalah jiwa ni haa..Yang rohani ni.Aku rasa tak lama lagi boleh naik gila aku ni.

Aku rindu dia macam nak gila dah ni haa,tapi aku tak tahulah aku rindu siapa.Omoo Omoo..

*hentuk kepala ke dinding*

Ohh sakit,sememangnya sakit.Tapi sakit lagi hati ini apabila dihiraukan oleh yang disayangi.Apa yang aku fikir ni? Apa yang aku buat ni? Aku menitiskan air mata untuk orang yang langsung tidak menghiraukan aku,apatah lagi merindui aku seperti mana aku merinduinya dan menyayanginya...So yeah dan yeah yeah lagi..saya nak tekankan ayat ini sahaja --> Saya Rindu Dia.

Ayat yang pendek,tetapi merangkumi pelbagai ayat untuk diperkatakan.Manis,masam,masin,tawar...Everything.Pelbagai rasa ada.Begitu juga dengan perasaan.

Marah,rindu,suka,benci,sedih,sayang and bla bla bla.Itu fitrah setiap manusia.Semua orang ada,jangan tipu okay kalau korang tak pernah rasa semua ini.I know you guys pernah kan kan? Bebanyak lagi kannnn...Tapi, I tak suka...I TAK SUKA.Apabila aku rindu seseorang,memang akan dicampur dengan perasaan sedih sebab tak dapat jumpa dengan orang tu walaupun kejap.